.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مازندران ؛
دادستان : ۴۰ صفحه مجازی اراذل و اوباش در مازندران مسدود شد
شمال نیوز: دادستان مرکز مازندران از شناسایی و مسدود کردن ۴۰ صفحه مجازی متخلف از اراذل و اوباش در استان خبر داد و گفت: ۲۴ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند....

شمال نیوز:  دادستان مرکز مازندران از شناسایی و مسدود کردن ۴۰ صفحه مجازی متخلف از اراذل و اوباش در استان خبر داد و گفت: ۲۴ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش شمال نیوز، محمد کریمی در دومین جلسه کارگروه رصد فضای مجازی استان گفت: با توجه به رصد جدی و تخصصی فضای مجازی در استان از زمان تشکیل این کارگروه، ۲۲۳ صفحه مجازی فعال در زمینه خرید و فروش غیرمجاز اسلحه و مهمات شناسایی، مسدود و متخلفین به مراجع قضائی معرفی شدند.

 وی با اشاره به توجه و رصد جدی متخلفین در زمینه اخلال در نظم عمومی، اوباش‌گری و… تصریح کرد: ۴۰ صفحه متخلف از اراذل و اوباش  شناسایی، مسدود و تعداد ۲۴ نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 این مسئول همچنین از شناسایی ۳۵ کانال حاوی مطالب ضد اخلاقی، ضددینی و ترویج دهنده بی بند و باری و نشر اکاذیب در طی ماه اخیر خبر داد و گفت: با توجه به حوادث اخیر در فضای مجازی، متخلفین این نکته را بدانند که تحت رصد و نظارت است.

 دادستان مرکز استان با تاکید بر فضاسازی فرهنگی توسط فعالان فضای مجازی، اذعان داشت: ما در قضیه نوید افکاری شاهد تلاش و تخریب دشمنان نظام و دروغ پردازی‌های سازمان یافته آنان هستیم و لازم است تا در این خصوص، حقایق ماجرا برای مردم بازگو شود تا از ایجاد هرگونه حاشیه و سوءاستفاده دشمن جلوگیری شود./مهر

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.